BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 19

i.m.p.i.a.n s.a.y.a.

as-salam semua....fuhhh...lega sgt satu paper da abs..aminn..alhmdullillah dpt jwb..berkat doa abah,mama,fmily,kwn2,dan saya punya syg..hehe..okay..impian saya..saya ada byk impian..sjak dr fom 4,ckgu kaunseling sy tgk impian sy,then he said u can get it if u want it..so,i want it..heee...ok..inilah impian saya:-

  • amek phD dlm LAW field..(insyaallah)
  • bwak mama n abah g Mekah..tunaikan haji sme2..=)
  • get married after i finish my study..x pn lpas master..=)(dgn akmal rushdi)
  • hve tripsss to paris and rom with my family n my love..akmal rushdi...ngeee..
  • senangkan hti semua org..
  • try x cri musuh..*unless org tu mmg nk sgt cri pasal dgn aku*
  • nk ada happy family dgn syg sy
  • nk ada anak2 yg comel mcm sy n pndai mcm syg sy..=.='
  • nk pstikn syg sy hppy dgn sy..o.o
  • nk cri rumah yg dpt menampung family saya so blh gathering rmai2..

ok..klau ade lg,i'll update..hehe...

 
Winnie The Pooh