BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 15

alhamdulillah ya Allah.. :)

bismillah..ehemmm..

as-salam... :)

okay..hri ni saya nk kongsi cte sbb sy x update blog utk beberapa hari..tehee..saya disahkan demam a.k.a fever...hoho..mmg skt laaa...x slalu dmm then tibe2 demam mmg trok la kann..org tgh Sukan Sea 26th Indonesia saya pulak demam dkt Malaysia..haha..tapi sy tetap bg semangat dan doa utk atlet2 taw..hoho..okay..x lme lg sy nk msuk sem 2..x lme..skjp je..14 mggu or 3 bulan jee..yg lebih tu cuti.. :)

hmm...ape lg yea..haaa..sepanjang sy sakit ni,saya nk ucapkan arigato gozaimas@syukran@terima kasih dekat family saya and my hubby,akmal rushdi sbb bg nsihat dan sokongan walaupun saya mmg x dga*bab mkn UBAT*..haha..mmg x dga la kann..ni la akibat bile x dga... :)
ehh..bukan gmba saye taw..copy kat google.. :)
to baby ni,awk kiut sgt.. :)

ok lahh..smpai kt sini je..harap2 sape2 yg sakit kat luar sane,jgn sedih2 taw,dga nsihat org sekeliling kite sbb dorg syg kite.. :)

"Redhalah dgn sakit yg menimpa kita..Sesungguhnya,sakit itu akan mengurangi dosa."

so,sabar k..setiap yg berlaku ada hikmah..mungkin ada dosa2 yg kite buat,tp kite buat x endah..Allah just nak kite ingat dkt die dan sakit jugak salah satu mekanisme utk rapatkan diri kite pd Allah...ehh3,td ckp smpai tu je kann..haha..melarat..okay la korg..

yeahhh!!!logo Sukan Sea..
Malaysia Boleh!!!!!
utk Atlet-atlet Malaysia,make us proud of all of u guys..kteorg kat Malaysia sntiasa doakan yg trebaekk..pedulikan tekanan yg dihadapi di sana..team Harimau Muda,korg blh..klhkan tuan rumah sama mcm piala AFF Suzuki..

InsyaAllah..Syafakallahulak utk yg skit yea..Kata kunci,"Berdoa selagi mampu.." :)

wslm hamba2 Allah..

Malaysia Boleh..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Winnie The Pooh