BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 12

kompas.... :)

bismillah..

as-salam semuaaa..hmmm...tjuk entry kli ni mcm pelik kann..ape kena mengena kompas dgn saya?hihi..adeeeeeee..tggu dlu..sebenarnya,ada satu kompas dlm diri kita..aik?msti korg heran kann..ilmu ape saya blja?doktor yg dh practice 30 tahun pn x taw...hehe..okay..saya masih waras...jgn laporkan saya dkt hospital sakit mental...saya msih sihat alhamdulillah..

sebenarnya,kompas tu ade dlm hati kita.. :) kenapa saya cakap cmtu?sebab kompas ni la yg selalu arah kita buat ape kann...selalu org akn ikut ckp hati tnpa berfikir...tapi,bkn itu yg nk saya bahaskan..saya nk ckp yg kita mesti dan WAJIB berdoa kepada Allah supaya Dia sentiasa menghalakan kompas hati kita ke arah yg betul,ke arah yg baik dan jangan palingkan kompas hati kita dari Islam... :)


doa kann senjata mukmin..so,jom la kita doa sama2 supaya Allah terus bagi hidayah dan rahmat dekat semua hamba-hambaNya..amin...

Ya Allah,halakanlah kompas hatiku kepadamu.. :)

senang kan..tak amek masa berjam-jam mcm shopping..

hihi..ok lahhh..dh habis..nanti sambung lagi..

wslam hamba-hamba Allah..

La Tahzan.. :)

 
Winnie The Pooh