BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 10

ku temui sejuta jawapan...

as-salam semua..hmm..dh lame tak update blog..sejuta sarang dh ade..hihi..ok..tentang tjuk kt atas..menarik bagi saya..nak tahu kenapa?sebab hari ni saya temui 22 jawapan yang selama ni saya rase kalau org tanye kat saya pun,dr 22 soalan tu ade yang saya x dpt nk jawab..ok..soalan die cmni..

1)apa perkara yang SATU takde DUA?
2)ape perkara yang DUA takde TIGA?
3)ape perkara yang TIGA takde EMPAT?
4)ape perkara yang EMPAT takde LIMA?
5)ape perkara yang LIMA takde ENAM?
6)ape perkara yang ENAM takde TUJUH?
7)ape perkara yang TUJUH takde LAPAN?
8)ape perkara yang LAPAN takde SEMBILAN?
9)ape perkara yang SEMBILAN takde SEPULUH?



baru 9 soalan..lpas ni saya jawab soalan kat ats..insyaAllah ilmu saya akan dikongsi bersama..


 
Winnie The Pooh